Ali imate podjetje in si želite, da bi tudi vi učinkovito globalno mobilno oglaševali? Dandanes je SMS marketing najbolj razširjen način tako imenovanega mobilnega marketinga. Na priloženi povezavi boste našli še veliko več informacij.

SMS marketing je namenjen podjetjem, ki bi radi oglaševali svoje izdelke ali storitve preko sms sporočil. Skoraj vse stranke imajo vedno pri sebi telefon, ki ga uporabljajo zelo pogosto. To je veliSMS marketingka priložnost za posredovanje raznih informacij o storitvah in produktih podjetja. S tem boste zagotovili pozornost stranki, če ne drugega. Na zgornji povezavi vam ponujajo več možnosti pošiljanja SMS sporočil. Nudijo pa vam informativno ter promocijsko oglaševanje.

SMS marketing se uporablja že od leta 2000 in zato je podjetjem v zelo veliko pomoč pri oglaševanju. Lahko ima izjemne učinke pri prodaji posameznega podjetja, vendar samo v primeru, da se uporabi pravilno. Pred odločitvijo, da bi imelo vaše podjetje marketing preko SMS-ja, se je potrebno pozanimati o prednostih oziroma slabostih. Priporočljivo je tudi, da se o tem področju najprej posvetujete s strokovnjaki, kar na zgornji povezavi, kjer boste našli kontakt. Nekaj prednosti in slabosti pa vam bomo povedali mi.

Prednosti je zelo veliko. Ena prednost izmed teh je tudi ta, da ljudje uporabljajo telefon več kot internet. Odzivanje na SMS-e je veliko večje, kot pa na primer e-pošto ali direktno pošto. SMS-i dosežejo kar skoraj 100% branost in zato vsak, ki prejme SMS sporočilo, prebere vsaj ponudbo tega podjetja. SMS marketing ima tudi nekaj slabosti. Z vidika uporabnikov je pošiljanje nezaželenih sporočil velika slabost tako rečenega SMS trženja. Najbolj pogosta slabost z vidika podjetij pa je omejenost SMS sporočil na število znakov. 160 znakov je ponavadi premalo in tako jih potrebujemo veliko več, vendar zato je potrebno odšteti tudi veliko več denarja.